Що вдалося зробити протягом 2020. Підсумки року
Опубліковано 30 грудня 2020 року о 15:21

Колонка голови Державного агентства інфраструктурних проектів України для Бизнес Цензор. 


Цей рік для Державного агентства інфраструктурних проектів України був дуже продуктивним. Нам вдалося втілити низку важливих та амбітних інфраструктурних проєктів, незважаючи на пандемію.


Укрінфрапроект займається реалізацією двох державних програм — програма підвищення рівня безпеки дорожнього руху та програма розвитку аеропортів. Про це й поговоримо.


Почнемо з безпеки доріг.

Щоб зробити автошляхи безпечними потрібен комплексний підхід, власне за таким принципом ми і працюємо.

Заходи направлені на те, щоб привчити водіїв дотримуватися Правил дорожнього руху, зберегти дороги від перевантажених фур і привчити перевізників бути добросовісними, захистити пішоходів і водіїв та зробити рух по дорогах державного значення безпечним для життя людей, а також миттєво реагувати, якщо ДТП все ж трапилося.

За цей рік ми закупили та передали 220 камер автофіксації (вони фіксуватимуть не лише швидкість, а й низку інших порушень: перетин подвійною суцільної, смуги громадського транспорту, проїзд на червоне світло), 72 TrueCam 2, які курсуватимуть територією України та збиратимуть дані про перевищення швидкості й передаватимуть їх на захищені планшети поліцейських, які ми також для них придбали.

Крім того, ми втілили в життя пілотний проєкт - 4 "Фантома", які вимірюватимуть швидкість у потоці й відразу каратимуть порушників. Така система дасть змогу максимально контролювати дотримання ПДР на дорогах і не гальмувати лише перед камерами.

Крім того, передали 30 техстанцій, які перевірятимуть технічний стан транспортних засобів безпосередньо на дорозі — такий проєкт зроблено вперше в історії України.

І передали 30 лабораторій, які перевірятимуть стан дорожнього покриття, знаків і виїжджатимуть до місць скоєння ДТП.

Також було доопрацьоване програмне забезпечення Центру обробки даних. Було проведено і ряд навчань для поліції.

Поставили 13 мобільних вагів, італійського виробництва для зважування фур. Встановили 20 автоматичних габаритно-вагових комплексів Weigh-in-Motion, які захищатимуть дороги від руйнування фурами.

Місця для встановлення WIM обиралися ті, де йдуть основні потоки вантажоперевезень.

Встановили автономне освітлення 971 пішохідного переходу, 44 демпферні системи, побудували кільцеві розв’язки, розширили дорогу у місцях концентрації ДТП, на під’їзді до Одеси зробили надземний пішохідний перехід.

Рятувальникам передали 139 аварійно-рятувальних машин легкого типу, 58 машин середнього типу оснащені найсучаснішим обладнанням для рятування людей, 503 медичні укладки, укомплектовані автоматичними дефібриляторами, 10 машин Служби безпеки дорожнього руху.

Завдяки цьому вдалося врятувати 541 життя, а швидкість прибуття на місце аварії тепер складає 11 хвилин замість 35 хвилин.

Ще одна перемога — затвердження урядом Стратегії підвищення рівня безпеки дорожнього руху та Державної програми на період до 2023 року.

Це значить, що вже з 1 січня зможемо приступити до невідкладної роботи, на 2021 рік передбачено 2,4 млрд грн.


Що плануємо зробити?

  • Розробити методику визначення економічних втрат у зв’язку із загибеллю або пораненням (травмуванням) людей внаслідок ДТП;
  • Забезпечити функціонування медичних висновків для отримання водійського посвідчення в електронній системі охорони здоров’я;
  • Створити базу даних щодо дорожньо-транспортних пригод (програмне забезпечення) з метою проведення аналізу ДТП як функціональної підсистеми єдиної інформаційної системи МВС;
  • Ліквідувати 35 місць концентрації дорожньо-транспортних пригод;
  • Встановити освітлення і світлофору на вимогу на 1100 пішохідних переходах;
  • Влаштувати 20 пішохідних переходів у різних рівнях;
  • Влаштувати 100 кільцевих розв’язок;
  • Збудувати 3 шляхопроводи (тунелі) на перетині із залізничними коліями;
  • Влаштувати 15 спеціальних майданчиків для фур;
  • Встановити 98 Weigh-in-Motion;
  • Встановити 1850 демпферних систем;
  • Провести моніторинг 2400 дорожніх знаків на відповідність ДСТУ;
  • Придбати 1000 блокіраторів для коліс транспортних засобів;
  • Придбати 60 пересувних пристроїв для зважування автомобілів у русі та визначення навантаження на вісь;
  • Придбати 263 одиниці обладнання для розгортання системи контролю режиму праці та відпочинку водіїв автоперевізників;
  • Створити програму, за допомогою якої здійснюватиметься складання електронної схеми місця ДТП;
  • Придбати 237 камер автофіксації;
  • Придбати 680 драгерів;
  • Придбати 550 "Фантомів";
  • Придбати 25 техстанцій і 25 лабораторій тощо.

Наш пріоритет №1 – знизити смертність і аварійність на українських дорогах.


Ще одна наша перемога – будівництво та реконструкція аеропортів.

Вперше в історії нашої країни на 2021 рік на розвиток аеропортної інфраструктури передбачено 2,4 млрд грн із них 1,4 млрд на будівництво аеродрому в Міжнародного аеропорту "Дніпропетровськ".

Там будуть виконані земляні роботи, облаштування штучних покриттів пасажирського перону та перону бізнес-авіації, з’єднувальних руліжних доріжок, початок будівництва аварійно-рятувальної станції.

У цьому році ми завершили в Міжнародному аеропорту "Дніпопетровськ" всі підготовчі роботи, щоб на час будівництва стара злітно-посадкова смуга могла повноцінно функціонувати, отримали позитивний звіт про проведення оцінки впливу об’єкта будівництва на довкілля від Мінекології та будівельну експертизу проєктно-кошторисної документації.

Також триває тендер на генпідряд очікуваною вартістю 5,7 млрд грн, незабаром буде аукціон, де визначимо, хто будуватиме нову смугу. Щойно настане новий будівельний сезон — можна буде відразу розпочинати роботи.

В Одесі завершено будівництво 1-ї черги аеродромного комплексу та 1 пускового комплексу 2-ї черги й отримано сертифікат будівельної готовності.

Паралельно продовжуються роботи по 2-й черзі будівництва аеродрому, що передбачають встановлення відповідного обладнання.

Завершити роботи по 2-й черзі плануємо в першій половині 2021 року. І в 2021 році розпочнемо будівництво 3-ї черги — це магістральна руліжна доріжка, додаткове світлосигнальне обладнання, прокладання мереж та кабелів.


У цьому році було вирішено будувати новий аеропорт на Закарпатті. Ми вже отримали звіт по аналізу територій в Мукачево та Середньому (аерофотозйомка та інженерно-геодезичні роботи) для подальшого визначення місця розташування нового аеропорту.

Для визначення остаточного місця оголосили тендер на передпроєктні роботи, аукціон запланований на початок січня. Коли місце розташування буде визначено — розпочнемо проєктування.

На це передбачено 30 млн грн. Безпосередньо будівництво аеропорту триватиме до 3-х років. Це проєкт співфінансування держави та бізнесу. Держава бере на себе будівництво аеродрому, приватний інвестор — терміналу. Прогнозно весь проєкт коштуватиме до 4 млрд грн.

Також державним бюджетом передбачено 1 млрд грн на реконструкцію інших об’єктів аеропортної інфраструктури.


У 2021 році буде реконструйовано аеродром аеропорту "Херсон" та розпочнеться реалізація проєктів у аеропортах "Вінниця" і "Рівне".

Ми подали на розгляд уряду зміни до Державної цільової програми розвитку аеропортів на період до 2023 року, щоб в наступному році невідкладно розпочати роботи.

Крім того, розглядаємо інші шляхи фінансування модернізації аеропортів, тому проводимо перемовини з представниками китайських компаній, зокрема CACC.

Уже за кілька років ми разом із Міністерством інфраструктури зможемо зробити Україну важливим та розвиненим аеровузлом в Європі. 2020 був дуже продуктивним роком для розбудови інфраструктури, далі буде тільки більше.

 https://biz.censor.net/m3239381

 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux